Thursday 1 September 2011

Yfu laager ja KOOL



T2na, 1.sept oli mu esimene koolip2ev. See oli pikem, kui ma oleksin soovinud... kella 10.30st 15.30ni. See on mu paberimajandus, k6ik bussi- ja trammi aegade tabelid ja p2evik ja paberid ja muu kraam... Koolisk2imine pole lihtne ja ma ei tea veem praegu oma l6plikku tunniplaani. Homme- ehk siis reedel on mul ainult 3 tundi.. Esimene Graafika tund kestab 100 minutit ehk siis tund ja 40 minutit, siis on Inglise keel ja seej2rel 4 50minutilist tundi ateljees joonistamist vms.. Ja siis koju
Siin ei tutvustata vahetus6pilasi eraldi nagu meie koolis seda tehakse... Seega keegi ei tea, kes ma olen ja kust ma tulen ja mitte midagi minust...
Siin on A4 suurused koolip2evikud ja need on nagu ametlikud dokumendid ha neid tuleb korralikult t2ita
Kui kooli hommikul hiljaks j22d ja sul pole head p6hjust hilinemiseks, siis pead j22ma kella 5ni kooli. Ma ei tea, mida tegema, aga selle ajani koolis olema.
T2na oli mu klassis 16 6pilast.. pole kindel, kui paljud mu ARTO klassis on. Siin on nii m6nigi uus 6pilane, niiet ma pole ainus uustulnuk, aga olen uustulnuk, kes ei oska keelt.
Kohtasin siin juba 3e tydrukut, kes tundusid toredad... loodan, et on ka, mitte mingid suvalised ylbed tshikid...:)
Mu kehalise 6petaja on noor ja ilus mees... Ta on h2sti tore ja s6bralik ja oskab huvitavalt r22kida. Ta tundus tore ja abivalmis ja k2skis mul enda juurde p88rduda, kui mul mingeid kysimusi v6i probleeme on. Ta ei tundu v2ga range...
Kusjuures siin on kehaline koos nii poistel kui tydrukutel.. Teeme kehalist erinevates v6imlates ja erinevates majades... seega peame yletama tiheda liiklusega t2navat ja saame minna teise majja kehalisse.
Kehalises on koolivorm v6i riietumise kord: kooli logoga roheline T-s2rk, tumedates v2rvides lyhikesed v6i pikad pyksid (lillelised ja v2rvilised pole lubatud), valged sokid ja spordijalatsid.
Ma lugesin koooli reeglistikust, et ekstravagantseid riideid ei tohi kanda ja neeete ei tohi olla n2os, aga tundub, et reeglid siin ei loe... Ikkagi kunstikool.




see on l6puks pilt mu kodust ja meie autost.



Selline n2eb v2lja koolis l6unavahetund p2rast kella 13.15t, sest 12.40st kuni 13.15ni saame l6unatada koolis88klas ja p2rast seda aetakse meid v2lja, et t88tajad saaksid s88kla 2ra koristada.

See on mu inglise keele klass. C304.
Selles koolis on k6igil majaosadel ja riibadel eri t2histusega nimed. Esimene on A ja viimane on I. seega saate ise arvutada, kui palju erinevaid kohti siin koolis on, kuhu saab 2ra eksida... see kooli plaan on eriti keeruline.. sada treppi ja k6ik viivad l6puks p2rast pikka keerutamist ja k6rvalkoridorisid k2imist yhte ja samasse kohta... enamv2hem.

Hommikul enne kooli minekut Katrieniga bussi ootamas, millega Antwerpenisse s6ita.

K2isime yksp2ev isaga Antwerpeni sadamat vaatamas. Ilu soli, kuid ka kurb, sest kunagi olid selle asemel kylad ja nyyd laiutab seal suur ja hiiglaslik Harbor. Ainus m2rk kunagisest kylast on keset suurt konteinersadamat seisv v6i endiselt asetsev kirikutorn, mis hakkab juba rohtu kasvama ja lagunema, aga ikka seisab.

Sild merre...



See on park v6i ka osa metsast, mis on mu kodu vastas. Kunagi kuulus see hertsogile, aga see n6udis liiga palju raha ja ta andis selle Belgia riigile v6i Schoteni regioonile hooldada.See on hoone, kus see hertsog kunagi elas.. praegu saab seal pidusid ja pulmi pidada.
Seal oli rahulik, vaikne, linnud laulsid ja kui kella poole 8 ajal, kui park avatakse, parki minna, siis saab n2ha kitsesid ja rebaseid seal.
Kodutunne tekkis.. tahaks sinna kevadel p2evitama minna v6i piknikule kellegagi v6i nt oma kodut8id teha. Pole paha m6te ju :)
****
YFU keelelaagri l6pp... :(
See on kalliring enne oma peredega kohtumist.. j2tsime yksteisega hyvasti. Kusjuures me olime l2hedased, tundsin ennast koduselt nende inimestega, kuigi nad 2rritasid mind vahetevahel.. mitte k6ik, lihtsalt m6ned neist, aga m6nest tunnen puudust ka...
Tony!!!! See poiss on p2rit Vietnamist, aga elanud 15 aastat oma elust Tshehhis. ta oli ylilahe inimene, kellega lollusi teha ja m6ttetut juttu ajada, aga tegelikkuses on ta v2ga intelligentne inimene ja saime suurema osa ajast ka asjalikku juttu ajada.
Ja talle meeldis mind kiusata ja mulle teda, sest see oli naljakas.. Ja ta oli ainus, kes viitsis minuga koos istuda siis, kui ma oma jalatraumaga liikuda ei saanud. Ait2h, Tony!
Eesti presentatsiooni tegemas
Anu on vasakul pool... ka Eesti tydruk, kui keegi veel ei teadnud.

Marcell Ungarist ja Alexander Belgia Valloonia osast.

Reis Leuvenisse ja pisike piknik Leuveni pargis. Esiplaanil on Dimitri Vallooniast.

Ratsutamise m2ng, millest ma oma vigastuse t6ttu osa s6tta ei saanud.
Meie, fushersid (see nimi tuleneb minu v2ljam6eldud s6nast Fush!, mis on teisendus inglise keelsest mitte k6ige ilusamast s6nast F*, aga see oli k6igile nii naljakas, et see v6eti kohe kasutusele ja k6ik teadsid seda s6na ja kasutasid; kui vaja vanduda oli). see oli meie v6istkond, kellega koos saime sel 6htul palju nalja ja naeru ja teise koha v6istlustel, kuigi ma ei tea, kuidas me teise koha saime, sest me ei l6petanud kolmandat v6istlust, sest ma kukkusin ja rohkem ma ei tea.


Mu kaunis sinine sinikas mu traumast. Ja see polnud ainukene.. Neid on palju teise jala peal ja keha peal.

mu jalg...., mida vigastasin tooli pealt alla kukkudes. Pidime seisma kolmekesi yhe tooli peal ja siis liigutama toole yhest kastist teise. Toole oli 5 ja meid oli v6istkonnas 12. Ykski tool ei tohtinud yksi j22da ja keegi ei tohtinud maha astuda. Kui Anna Lucia hakkas tooli maha panema, kaotasin ma tasakaalu, mu jalg j2i tooli plaadi alla kinni ja kukkusin ylepeakaela yle toolileeni alla pea peale. Teised j2id kusjuures tooli peale. See oli valus. Marcelo ja Tony toimetasid mu majja tagasi ja mu jalg pandi j22kylma vee alla. 6nneks ei olnud midagi t6sist vaid ainult palju sinikaid, kuid t6en2osus kiirabisse satttuda oli suur.

Meie activityd ja infotunnid yheskoos.
saabumisel m2ngisime m2nge ja t2itsime Dutch-engels testi, et teada anda vabatahtlikele, kui s6rge meie tase on nendes keeltes.
L6bus oli...

1 comment:

  1. tagantpoolt kolmas pilt, ma nii igatsen seda, kui sa sellist nägu teed.. :(

    ReplyDelete