Monday 25 July 2011

mina, Mina, MIna, MINa, MINA, MINAAAA!!!!

Ehk siis pisut infot mu vahetusaasta kohta.



  • Vahetusmaa on hollandi-/flaamikeelne (kuidas kellelegi) Belgia.

  • Elan Antwerpeni lähedal äärelinna regioonis nimega Schoten (bussi või trammiga on Antwerpenisse umbes 15 minutit)

  • Schoten'is on üle 33 tuhande elaniku

  • See on üks rohelisemaid regioone, seega kodu asub metsa lähedal

  • Mu pere on 4-liikmeline ja kass on ka: ema Greet, isa Eric, vend Willem, õde Katrien ja kass Buxus (kes elab õues)

  • Pere räägib hollandi-, prantsuse-, saksa-, inglise- ja hispaania keelt.

  • Pere on suuremalt jaolt taimetoitlusele üle läinud (Katrien on täielikult)

  • Pere, suuremalt jaolt siiski ema, armastab küpsetada ja valmistada erinevate maade ja kultuuride toitusid.

  • Ema käib kudumisklubis koos vanemate tädikestega. Koovad ja klatšivad kuis jaksavad. Ehk see tähendab seda, et saab end viia kurssi uusimate sündmustega :D

  • Neil on kodus olemas klassikaline kitarr, mida pole keegi 30 aastat mänginud. Hurraa, ma saan seda kasutada ja ei peagi enda oma kaasa võtma.

  • Hakkan koolis käima Antwerpenis St.Lucase kunstikoolis

  • Klassis on vaid 15-16 õpilast. Seega mul vedas. :D

  • Minu õppeala haru selles koolis on "free arts", kus saab kõige rohkem kunstialaseid teadmisi ja praktikat ja selle võrra vähem akadeemilist haridus, mis mulle väga sobib.

  • Teate mis, MA EI PEA TERVE AASTA ÕPPIMA EESTI TASEMEL FÜÜSIKAT JA KEEMIAT (kui üldse pean)! HURRRRRAAA!

  • Aga see-eest näeb mu tunniplaanis olevate tundide nimekiri välja selline:
    Nederlands = Dutch language
    Frans = French language
    Engels =English language
    Kunstgeschiedenis = history of art
    Geschiedenis = general history
    Esthetica = esthetics
    Aardrijkskunde = Geography
    Wiskunde = mathematica
    Wetenschappen = Science
    Lichamelijke opvoeding = sport
    Godsdienst = religion
    Toegepaste beeldende vorming : grafisch ontwerp = grafic design
    Illustratie : illustration
    Vrije beeldende vorming : free art education ( drawing, painting etc.)
    Waarnemingstekenen : drawing by view
    Modeltekenen : model drawing


  • Tõotab tulla huvitav ja ülihariv aasta.

  • Ma lahkun Eestist, Tallinna lennujaamast 14.augustil kell 13.40

  • Esimene lend viib mu Kopenhagen'isse ja sealt edasi vuran Brüsselisse.

  • Muideks ma oskan öelda juba mõnda lauset flaami keeles ja näiteks oskan loendada arve ühest kümneni ja katkendlikult ka kahekümneni.

  • Ainus miinus on see, et see keel tundub nii ulmeliselt keeruline.

Mis siin ikka. Hakkan koti pakkimisele mõtlema vaikselt.
Nalja hakkab saama.
Head varapäeva.

No comments:

Post a Comment