Tuesday 9 August 2011

"Maestro"

Kuna mu sealne isa küsis minult, kas mul on "maestro" funktsiooniga pangakaarti ja ma vastasin ei, siis pidin selle endale tegema. Sain kirja juba veits aega tagasi, ma mõtlesin esialgu, asjasse süvenemata, et see on mingi Belgia eri kaart, mille ma saan seal teha... Läksid päevad mööda ja sain talt uue kirja, kus selgus, et Belgias on eelistatum pangakaart "Maestro" ja Visa's et taheta väga ja väiksemates poodides ei saa sellega maksta. Igatahes siis mulle leksas alles, et oi-oi, ma saan ju selle kaardi teha ära internetis. Aga olin sellele mõttele tulnud alles pühapäeval, 7.augustil, kui ärasõiduni oli jäänud ainult 6 ja pool päeva... Mõtlesin tšekata asju järele ja otsustasin siis esmaspäeva hommikul ärgata veidikene enne kella 7't, kui mu vanemad veel kodus olid. Kuna magan õues aiamajas, siis tatsasin unisena tuppa ja seletasin asja ära, miks ma nii vara üleval olen. Logisin siis internetipanka sisse, täitsin kõik väljad ja vajutasin nupule, millega oleks saanud lepingu sõlmida...Aga, siis lõi ankeedi või kuidas iganes seda nimetatakse, sinna üles punases kastikeses lause: "Sedasorti tehinguid pole võimalik teha internetipangas!" Mina olin nördinud ja seega läks mu isa ja tegi selle kaardi mulle pangas ära. Selle punase kasti teksti lõi ta sellepärst ette, et ma olen alaealine ja ei tohi omale ise siis vist maestro pangakaarti teha või midagi sellist.
Aga kõige huvitavam kogu asja juures on see, et ma saan kaardi kätte oma lahkumispäeva hommikul, mõni tund enne ärasõitu Ülemiste keskuse pangakontorist. Väga lahe ju :D Täpsus eelkõige!
Igatahes on nüüd mul kohver enam-vähem pakitud ja see tundub küll selline, et pooltest asjadest pooled asjad jätaks koju ja ikka ei sobi kaaluga. Ja muidugi, kui keegi seda riidehunnikut näeks, millega ma Heli toa vallutasin, arvaks ta ilmselt, et ma pole elu sees kohvrit pakkinud, sest ma tõsti üritasin oma riideid kuidagi grupeerida, aga see ei õnnestunud ja nüüd praegu on need ikka seal siruli üksteise otsas segamini.
Varsti-varsti... :)

No comments:

Post a Comment