Saturday 23 March 2013

Makronen en kusjes

Heh, das nogal vroege ochtend want het zaterdag is. Ma ik kon ni meer slaapen en kben de einige die wakker is. Niks anders te doen, of eigenijk is de huis beetje te stil om iets te doen.

Nee... ik ga ni de gewone "wat-heb-ik-gedaan-op-deze-week-blogpost" te maken. maar gwn paar goeie momenten opschrijven. Sorry mannekes in Estland die dat zonder vertalen ni lezen kunnen, maar ik zit in mijne andere thuis en ik spreek ene andere taal, dus... heh

Als iedereen weet kwam ik aan België op maandag en ik heb echt mooie en rustige ontspannende vakantie gehad. beter dan ergens anders in de wereld. want hier staat mijn thuis, mijn familie, mijn zus en broer, mijn beste liefste vrienden.

de eerste moment om iemand opnieuw te knuffelen is zo amaziiing gevoelens en warmt mij nog als ik ni meer hier ben

Eergisteren zag ik eindelijk mijn twee goeie vrienden in de café. zij waren als vorig jaar... niks speciaal veranderd.
ik had moeilijk om mijn keus over de drankje te maken. heh. Zij waren al klaar en wisten wat zij gaan nemen, ma ik keek de menu en dan de jongens en nog de menu en ik zei: Ik weet echt echt ni. Maar toch besliste iets wat daar ver in de noord in Estland wij ni hebben. De Kriek (das vreemd, ma ik drink da meestal me ijsblokjes). en ik was straks zeer blij over de keusje.
de avond ging langer en langer tot ergens half èèn, maar zij waren zo lieve dat in weerwil van slapen gaan en uitrusten voor morgense school beslisten zij blijven. Bedankt liefjes!

En... gisteren heb ik in Mijn school geweest. de straat was dezelfde, de joden daar gelijke, de bakkerij staat nog waar altijd, Alvo supermarkt ook. ik stond voor de voordeur van mijn school, eventjes wachten en ik maakte het open. mevrouw van Martens was in de glasbox naast de deur; zij had telefoontje met iemand van secretariaat, maar zij vertelde mij on te vachten. binnen enkele minuten was de call voorbij en zij knuffelde mij zo hard als wij vriendinnen zijn. ik zag geluk in haar ogen, en het was ook in mijn ogen.

maar toen kreeg ik smsje van Evelien en ik moest gaan. K-blok was al wachten voor mij. Ik ging voorzichtig maar met spanning naar de klas. Zij waren helemaal ni daar. Alleen maar Evelien, Jeremy, Llana, en Nick (de nieuve jongen in mijn klas). de anderen waren in Schleiper. en de leerkracht was er ni. Ik ging hen knuffelen. En daarna kwamen ook Nikky, Magali (die had kleine cadeautje voor mij) en het laatste was Axelle.

Zij hadden speciaal voor mij in de (heel lekkere en als mvr Van Os zei ook het lekkerste van hele Antwerpen) bakkerij gewest. En gekocht doosje met makronen, een paaskonentje met het roos kleedje en nog ene cakeje. (pure chocolademousse en daarover vloeibare chocolade glazuur en nog daarop paar chocolade ringetjes- puur en wit) Dat was enorm lekker, maar beetje te zoet.

Tijdens de middagpaus de leerkrachten kwamen aan mij en waren zeer zeer verwonderd en gelukkig.
En dank u Quinten, je bent zo lieve. Helaas konden wij ni meer praten dan die 10 minuten daar op de refter. Je bent een speciale jongen die ik eigenlijk mis. Jaa, ik mis je en das echte...

mijn schooldag was zeker ni voorbij met alleen dat wat ik nu hier schreefde, maar er moet ook stukje voor morgen blijven

Ik ben heel heel blij om hier te zijn en kom zeker nog terug!!!

Dadag mannekes



No comments:

Post a Comment