Sunday 17 March 2013

Vakantie! Reis kan beginnen :)


Hoeh, hoeh, hoee... nog paar (of meer) uren en mijn voetjes raken de grond van Belgie aan... Ik ben zooo opgewonden!

Deze nacht rijd k met auto (jaa, nu kan ik dat zelfs doen) naar Tartu naar de busstop. Yup, mijn bus komt op 1u05 en ik zal daar zitten en blijven (of moet ik slapen zeggen) heel vroege ochtend.
Omgeweer 6 uur zal ik Letland in Riga zijn. (ik ben daar totaal alleen... hopelijk kan ik mijzelf goed amuseren, hehe :P).
In Riga... in Riga. Mijn vlucht gaat van Riga tot Charleroi maar ergens ’s middags. Wat betekent dat ik moet mijzelf lang amuzeren.

 De sofas en alle zetels wachten mij en nemen mij daar slapen op zijn vriendelijke manier... heh!
...
 Mijn kofer staat al klaar en ik ben ook klaar om mijn vakantie te beginnen. :)

Dus... wij hier in Estland hebben al een schoolvakantie. Eindelijk!
En jullie in Belgie hebben nog twee weken werk studeren en vroege opstanen. Maar zonder dat kan ik niet naar mijn belgische school te komen.
Iedereen gaat ergens... mijn leerkracht van chemie organiseerde reis (een busreis!) naar Italie. (dat is eindreis voor basischool, maar er zijn ook veel van secundaire onderwijs).
Eén reis, één week lang en dat alles samen met leuke mensen... maar ik vond het beetje te veel. Als ik moet denken over heel heel heel week in bus te zitten (en in Italie is er ook nogal warm)...
Nee, nee! Dat 36 uren in bus (ik bedoel de terugkomen van YES-kamp) was meeeer dan genoeg. Ik was één wrak.

Maar ik kan bij jullie komen en kan vroege lente zien. En lentekleren te dragen, maar ik vrees dat zon is nog te koud (of is er zon? Of alleen maar regen en regen? Hopelijk ni) en mijn gezicht gaat geen bruiner dan het nu is...
En ik moet dat nog zeggen... nog paar uren en ik ben eindelijk daar! Perfecte vakantie kan beginnen.
Greotjes snoepekes!

En tot binnenkort!
xxx


No comments:

Post a Comment